ASEMANE IRAN

بروز ترین اطلاعات در این سایت

ASEMANE IRAN

بروز ترین اطلاعات در این سایت

ASEMANE IRAN
سلام،دوستای گلم
شما در این سایت می توانید بروز ترین اطلاعات ایران اعم از ورزشی ،سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ...
وحتی عکس های جالب،متن های عاشقانه،لطیفه
باتشکر علی
بایگانی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون کاردانی خبر داد و گفت: در مهلت مقرر داوطلبان همچنین می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

 دکتر حسین توکلی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، افزود: برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون نشدند امکانی فراهم شد تا بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 و برخی از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد می‌توانند از امروز یکشنبه 11 خردادماه تا روز سه‌شنبه 13 خردادماه ثبت‌نام کنند.
وی همچنین یادآور شد: علاوه بر آن داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام اشکالاتی در فرم ثبت‌نام داشته‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
 
توکلی ادامه داد:داوطلبان در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند
۹۳/۰۳/۱۱
علی شبان

نظرات  (۱)

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۳ خادم الحسین
سلام.
فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد...

با مطلبی در این باره به روزیم.

منتظر حضور گرم و نظرات زیبا و روح بخشِ شما.

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعای فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی